понедељак, 25. септембар 2023.

Deveti dan

   Spavala sam malo bolje u stvari baš sam spavala. Kažu da me tu noć nisu čuli. Još uvek sam u bolovima ali je osećaj drugačiji. Temperatura je i dalje tu ali je nekako lakše podnosim i bauljanje do kupatila traje kraće. iako me sve i dalje boli i svaki mišić se trese od napora ali je drugačije. Naravno razmišljam samo o tome šta ću da heklam :))). 

    Ne ide baš sve kako sam zamislila i dalje je teško. Ne mogu dugo da sedim , čak i onaj sedeći položaj u krevetu je još uvek bolan ali sam uspela sebe da nateram da više puta u toku dana uzmem iglu u ruke. Sreća, sreća, radost. Ne jedem ništa ali se osećam ok. Uspela sam danas da uradim čak ceo komplet, ogrlicu, narukvicu i minđuše. Srećna ko mali majmun. 

    Nisam išla po rezultate, Doneli mi, sve je u redu. znači kontrola tek ‚za 3 dana. Dobro je. bar taj napor ne moram danas da proživljavam. Ostaje mi da heklam, dišem, pijem lekove, heklam, dišem, heklam..... 

    Dan prolazi bolje nego što sam se nadala. Mnooogo bolje, spavanje je sada laganica.   

Нема коментара:

Постави коментар

Deveti dan

   Spavala sam malo bolje u stvari baš sam spavala. Kažu da me tu noć nisu čuli. Još uvek sam u bolovima ali je osećaj drugačiji. Temperatur...