уторак, 25. мај 2021.

Šesti dan

    Ustajem opet ranije, idem da se istuširam danas je prva kontrola. Pre podne vadim krv, popodne idem na kontrolu. Izguraću nekako. Stižem u ambulantu, jedva hodam i vrti mi se u glavi. Popila sam terapiju ali nisam mogla ništa da jedem. U labaratoriji mi izvade krv. Idemo kući treba da se vratim oko 13:30h na kontrolu. 

   Vraćamo se kući i sledi pitanje šta ću da jedem. Ne mogu ništa, skuvaju mi čaj koji popijem samo do pola. Voda mi ima neki slano metalni ukus nju ne mogu ni da pogledam. Ležim i pokušavam da se odmorim. Ali ne ide sve me boli. Ne mogu da se namestim, ni jedan položaj mi ne odgovara. Temperatura je 37,6 nije strašno ali ja ne mogu ni glavu da dignem. Leđa me bole kao da me je neko tukao celu noć. 

   Dođe i vreme za kontrolu. Odem naravno na jedvite jade i sednem da čekam red. Nema ih puno pre mene. Tešim se brzo ću završiti. Ali odjednom počinjem da se preznojavam, vrti mi se u glavi i malaksavam toliko da imam utisak da ću se srušiti. Odem do šaltera nekako i kažem im da sam loše. Sestre mi donesu vodu, skinem džemper i dođem malo sebi. Doktorka me proziva odmah. 

    Ulazim u ordinaciju čini mi se kao puž. Sve traje. Doktorka  mi odmah meri pritisak 105/89. Saturacija mi je dobra. Rezultati iz labaratorije odlični svi osim CRP. Od prošlog puta skočio je na 23. Šalje me hitno na rendgen i da uradim D dimer. Donose joj rendgen i proziva me odmah. Sve je u redu osim što na levoj strani imam neki ožiljak?! Preporuka praćenje. 

   Dobijam Panklav konjske tablete. Dobro možda one odrade svoje. Kupim papire i idem kući. D dimer u ponedeljak tek. Pa valjda neće biti nikakvih problema do tada. 

   Krećem kući. Oper stepenice i opet hodanje do parkinga. Ne mogu uopšte normalno da se krećem. Dopuzim do kola i samo se stropoštam na zadnje sedište. Vrti mi se u glavi. Muka mi je. Kompletno se loše osećam. Stižemo kući i upadam u krevet. Opet kreću bolovi sad još gori nego pre. Valjda zbog hodanja. Noć stiže i ja već polako umirem, opet sve po redu, ječanje, kukanje, lucidni snovi ili halucinacije. Raspad sistema u svakom slučaju. Opet uspem da zaspim oko 5 ujutru. To kad kažem da zaspim znači spavam bez svih tih propratnih efekata. San od sat i po vremena......

Нема коментара:

Постави коментар

Deveti dan

   Spavala sam malo bolje u stvari baš sam spavala. Kažu da me tu noć nisu čuli. Još uvek sam u bolovima ali je osećaj drugačiji. Temperatur...